poniedziałek, 14 listopada 2016

GREY COAT & GREY BOOTS

 Cześć! Muszę przyznać, że dawno tu nie zaglądałam. Mam ciekawe plany co do tego bloga i postanowiłam, że będę się tutaj częściej pokazywać. Dziś pogoda pozytywnie nas zaskoczyła, dlatego wykorzystałam ten dzień w 100%. W mojej stylizacji postawiłam na elegancję, ale też na wygodę. Płaszczyk, jest typowo zimowy., ocieplany misiem, a na kołnierzu ma futerko (oczywiście sztuczne). Przyznam, że jest mega ciepły i miękki w dotyku, uwielbiam go. Jeśli chodzi o buty, to od pierwszego wejrzenia się nimi zauroczyłam, wpadły mi w oko już grubo ponad rok temu, ale twierdziłam, że przy moim wzroście będę wglądała w nich po prostu  źle. Po pewnym czasie się przekonałam, zauważyłam, że dużo kobiet nie zważając na długość nóg je nosi i wyglądają obłędnie od teraz są moimi skarbami i zamierzam kupić sobie je w różnych kolorach. Te buty to będzie hit następnych kilku sezonów (tak mi się wydaje, heh). Zapraszam was do obejrzenia zdjęć, dajcie znać jak wam się podoba.






Coat: Sammy Dress [link tutaj]
Boots: Butosklep.pl
Bag: Gamiss.com

34 komentarze :

  1. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylówka�� Płaszcz jest super��

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja! :) Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciłaś mnie dosłownie wszystkim! Cudowna stylizacja i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny płaszczyk :*
    również dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, ze bardzobym chciała nawiazac z tobą współpracę, zaczynam przygodę z fotografią 😅 no ale ja z Krakowa! 😕

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie, bardzo podoba mi się stylizacja.
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialnie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo ładna! ♥
    Bardzo dobre zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze wyglądasz, lubię szarości ;)
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :) Uwielbiam takie kolory :) Kozaki jak dla mnie najlepsze <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję kochana za miłe słowa :* Ja również dodaję do obserwujących i czekam na dalsze posty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś prześliczną dziewczyną. Bardzo dopasowana stylizacja podkreślająca Twoją delikatną urodę :) Zaobserwowałam, bo warto. :)

    WWW.NKFN.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Butki pochodzą z jakiej marki Butiku?:)
    Piękna stylizacja.
    Zjawiskowa dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Marka Lu-Boo https://butosklep.pl/product-pol-1095-Lu-Boo-Szare-Wysokie-Zamszowe-Kozaki-na-Slupku-.html

      Usuń
  16. Piękna ! Wspaniała stylizacja, pokochałam buty, rewelacja ! <3
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja 😍 Zapraszam do siebie www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, na pewno zwracałas uwagę przechodniów na ulicy :) bardzo podobają mi sie butki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, ba na pewno zwróciłaś uwagę przechodniów na ulicy <3 kocham te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kozaki, ja właśnie takich szukam <3
    Masz niesamowitą jakość zdjęć *,*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycasz urodą!
    Przepięknie wyglądasz w tym płaszczyku! :)

    https://vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szary to chyba twój kolor ;) idealnie do Ciebie pasuje. Wyglądasz obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz Wow modelka :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama mam wzrost krasnala i noszę kozaki za kolano zupełnie się tym nie przejmując! :) Świetny outfit!
    Obserwuję!
    https://callmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie! strasznie podobają mi się twoje buty, poluję na
    podobne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Może się za bardzo nie znam - jestem tylko facetem, ale przyznam, że wyglądasz rewelacyjnie. Do twarzy ci w takiej stylizacji. :)
    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie dość że buźka śliczna to jeszcze stylizacja mega seksi! :)


    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega stylizacja! Podoba minsie bardzo :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka