poniedziałek, 12 grudnia 2016

ZAFUL & SHEIN OUTFIT


Hej! Dzisiaj szary i ponury dzień. Przez opady deszczu zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie ;) 
Znowu w mojej stylizacji pojawił się płaszcz, tym razem w bardziej żywym kolorze. Nawet nie sądziłam, że tak dobrze będę się czuła w tym błękitnym płaszczyku od SHEIN  
Jest bardzo delikatny, miły w dotyku a na dodatek ciepły. Nigdy nie mogłam się odnaleźć w tym fasonie, ale lubię eksperymentować, więc zaszalałam :D
Do płaszcza wybrałam biały sweterek ze sznurkami, klasyk. Z pewnością większość z was ma już taki w swojej szafie, można dostać go w prawie każdej sieciówce, ja zamówiłam go na ZAFUL.COM 
i jestem zadowolona z jakości w 100%.
Nie będę się rozpisywać, chciałabym was jeszcze poinformować, że ruszyłam ze stroną na FB jeśli jeszcze nie daliście Like to TUTAJ MOŻECIE TO ZROBIĆ.
Liczę na was <3 









COAT: SHEIN
BLOUSE: ZAFUL
BAG: ZAFUL
GLASSES: ZAFUL
PANTS: DRESSLILY 
SHOES: KRISP.CO.UK

16 komentarzy :

  1. Jesteś taka drobniutka, że przydałby się mniejszy rozmiar tego płaszcza :)
    Ale całość bardzo mi się podoba, ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz śliczne włosyyyyy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna z ciebie dziewczyna . A włosy z chęcią bym ci ukradła jak bym mogła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jestes! i super outfit! :)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    paulina-dufaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne włosy, ale wydaje mi się, że nie pasują do twojej ciemnej cery. Ale kto co lubi.
    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten płaszcz! Super wyglądasz.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor włosów!
    Bardzo przyjemnie sie odgląda Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie tutaj wyszłaś, na tych zdjęciach. Płaszczyk najbardziej mnie oczarował, jest typowo w moim kolorze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/5-blogmas-pomysy-na-prezenty-dla-niej.html

    OdpowiedzUsuń
  9. That's an amazing outfit and you look gorgeous, I love your hair. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski płaszczyk ;> Masz prześliczne włosy, też miałam siwe przez jakiś czas i chcę do nich wrócić. Jesteś bardzo ładna, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaał wyglądasz idealnie, kolor płaszczyka zdecydowanie Twój! Obserwuje

    Zapraszam do mnie: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNE RZECZY, wyglądasz zjawiskowo <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja!:)
    Czapka i bluzka są genialne! :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały kolor płaszcza a Twoje włosy bardzo mi się podobają. Świetny kolor.
    Jesteś bardzo ładna. Chciałbym wiedzieć więcej takich wpisów dlatego zaobserwuje :) zaproszenie na snapchat :) Pozdrawiam Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka